Klantcases

Employer branding strategie in samenwerking met Strevon
De samenwerking tussen Strevon en Chantal van der Cingel begon na de zomer van 2024 met een duidelijke vraagstelling: hoe willen wij ons positioneren als werkgever? Wie is onze doelgroep en hoe kunnen wij hen overtuigen? Samen gingen we aan de slag om een solide employer branding strategie en jaarplan te creëren waarmee Strevon gericht kan werken aan het laten groeien van haar team.

Employer branding strategie in samenwerking met TSG
De samenwerking tussen TSG en Chantal van der Cingel kwam voort uit een gezamenlijke connectie. TSG liep al langere tijd tegen een herkenbare uitdaging aan: hoe vind je in een krappe arbeidsmarkt de juiste mensen? Ondanks hun inzet via LinkedIn en advertenties in kranten, lukte het maar niet om vacatures in te vullen. De behoefte aan nieuwe collega’s was groot, maar de respons bleef uit. Het werd duidelijk dat er behoefte was aan een concrete employer branding strategie.